
35.
Sokak Site Yönetimi Aylık Faaliyet Raporu
•
35. Sokak Sitesi 19.05.2024 tarihli Olağanüstü Blok
Temsilciliği seçimleri yapılmıştır. Yeni seçilen F, G, H, J ve D blok
temsilcileri 22.05.2024 tarihli Temsilciler Kurulu toplantısında Yönetim
Kurulu’na seçilmişlerdir. D Blok Temsilcisi Burak Sığ Yönetim Kurulu
Başkanlığı’na, F Blok Temsilcisi Nesip Dalmaz
Yönetim Kurulu Başkan
Yardımcılığı’na, J Blok Temsilcisi Mert Ersoy
Saymanlığa, G Blok Temsilcisi Ceren Uybat ve H Blok Temsilcisi Filiz Erdoğan
İlhan Yönetim Kurulu Üyeliğine seçilmiştir.
22.05.2024 tarihinden itibaren yapılan
faaliyetler aşağıda maddelenmiştir.
•
Eski Denetim Kurulu tarafından 01 Ocak 2024 - 30 Nisan
2024 dönemine ait denetim raporu detaylıca mevcut yönetime anlatıldı.
•
Banka süreçleri, imza sirküleri, Yönetim Kurulu, Temsilciler Kurulu ve
Denetim Kurulu defter
devralma işlemleri tamamlandı.
•
Bankalar ile yapılan görüşmede site ihtiyaçlarında
kullanılmak üzere debitcard çıkarıldı ve yapılan bütün site harcamalarının
resmi, faturalı ve banka üzerinden ödemeli yapılması sağlandı.
•
Mevcut Hukuk ekibimizden bağımsız bölüm eklentilerine
dair davalar ile ilgili görüş ve değerlendirme alındı.
•
Sitemiz mimarı ile 03 Haziran 2024 tarihinde ilk
görüşme yapıldı. Mimar mevcut davalara konu eklentiler (bahçe
değişiklikleri, pergola, tente,
zemin büyütme vs.) ile ilgili bir envanter çalışması sonrası görüşünü
dile getireceğini bildirdi.
•
Site personeli ile tanışma toplantısı yapıldı,
karşılıklı iyileştirilecek konular netleştirildi.
•
Sitemizde 55 konutun maliki olan Abdullah Cengiz
tarafından Site Yönetim Kurulu’na, pergolaların Yönetim Planı’na ve Mimari
projeye aykırı şekilde site ortak alanına izinsiz yapıldığına ve mülkiyet
haklarının bu şekilde zarar gördüğüne dair ihtarname gönderilmiştir.
İhtarnamede Site Yönetim Kurulu’nun devam eden pergola davalarını yavaşlattığı
ve ilerletmediği iddiası yer almış ve kendisi tüm pergolaların kaldırılması
yönünde Yönetim Kurulu’nun aksiyon almasını talep etmiştir. Kendisine hukuk
birimi tarafından cevap gönderilecektir.
•
Mevcut Hukuk ekibimizden dava envanteri talep
edildi.
•
Bağımsız bölüm eklentileri envanter çalışmasının
tamamlanmasının ardından 09 Temmuz 2024 tarihinde site mimarı ile yeniden
görüşüldü. Bu toplantı neticesinde site mimarı ile bazı kıstaslara sadık
kalınarak tip proje üretilmesi ve kendisinin onaylaması için mutabık kalındı.
Tip proje çalışmaları için Oba Tente ve Efes Çadır firmaları ile görüşmeler
başlatıldı.
•
Site bahçe çitleri, limonselviler, otopark dolapları ve
bağımsız bölüm girişindeki çakıl taşlarının karo ile değiştirilmesi konusu site
mimarı ile değerlendirildi. Bahçe çitleri ve limonselviler için uygunluk
alındı. Otopark dolapları (yangın söndürme sistemlerine erişimi engellememesi
şartıyla) ve kapı önleri çakıl
taşları (site textürüne uygun renk ve desende karo ile değiştirilmesi şartıyla)
mimar tarafından uygun bulundu.
•
Personel özlük hakları
ile ilgili eksikler
tespit edildi ve giderilmek üzere
aksiyonlar alındı.
•
Yönetim Kurulu görev dağılımı yapıldı ve Satın alım
süreçlerinde Zinnurin Irmak’tan destek talep edildi.
•
Site bütçesi detaylı olarak incelendi ve 30 Haziran
2024 itibariyle işletme bütçesi dengesi için 790 bin TL ilave gelir kalemi
ihtiyacı tespit edildi. Bu sebeple Temmuz 2024 dahil yılın geri kalanında
geçerli olacak denge bütçe ve zam çalışması tamamlandı.
•
Ortak alan sigorta
işlemleri için 5 farklı firma
ile görüşüldü.
•
Apsiyon uygulamasının yaygınlaştırılması ve yönetimin
profesyonel e-posta altyapısı ile çalışması görüşüldü ve aksiyonları hayata
geçirildi.
•
Turkcell, Turk Telekom
ve Vodafone ile site sakinlerinin yaşadığı sorunlar için
anket çalışması yapıldı.
•
Mevcut geçerli sözleşmeler incelendi.
•
Site güvenlik firmasından düzenli rapor alınmaya
başlandı. Daha önceleri sadece Site Müdürüne gönderilen raporun raporlama hattı
yönetim kurulumuzca değiştirilerek her hafta pazartesi günü tüm Yönetim
Kurulu’na mail olarak gönderilmesi ve bu rapor doğrultusunda bütün aksiyonların
aynı hafta alınması sağlandı.
•
Sosyal tesisler spor eğitmenleri ile görüşmeler yapıldı.
•
Havuzlarda Cafe açılması
ile ilgili görüşmelere başlandı.
•
Site yakınlarına banka Atm’leri yerleştirilebilmesi için bankalarla
görüşmelere başlandı.
•
Site malik ve kiracı listesi güncellenerek yeni duyuru grupları
oluşturuldu.
•
Onarım bekleyen çatılar
ile ilgili malzeme
alım süreci başlatıldı.
•
Daha önceden hiç yapılmamış olan envanter ve demirbaş
listesi oluşturuldu, çalışan ekipten her bölüm için sorumlular seçilip envanter
depoları zimmetlendi.
•
9 Eylül Mahallesi Muhtarı Sevda Özdemir
ile görüşme ayarlandı.
•
35. Sokak Sitesi aylık bülteni için hazırlıklar
tamamlanıyor, çok yakında yayında olacak.
•
Yangın tatbikatı planlaması yapıldı.
•
Tekerlekli sandalye kampanyası kapsamında kapak toplama
kutuları oluşturuldu.
Her zaman yanınızdayız